Text / PR článek

Využijte sílu distribuce Seznamu a představte lidem svůj produkt nebo služby prostřednictvím PR článku. Jeho text můžete doplnit i zajímavou grafikou nebo videem. Získáte k tomu také upoutávku ve výpisu článků, díky které se o vaší nabídce dozvědí čtenáři dané rubriky.

Váš PR článek zveřejníme na vybraném prémiovém webu Seznamu (Novinky.cz, Proženy.cz a mnoho dalších). Upoutávka se zobrazuje vždy mezi články ve zvolené rubrice. Text si dodáte sami, ale v případě potřeby vám s napsáním PR článku rádi za příplatek pomůžeme.

Mezi hlavní výhody PR článku patří možnost cílení, relevance tématu vzhledem ke zvolené rubrice a široký zásah Seznamu. PR článkem oslovíte potenciální zákazníky na mobilech i v desktopovém prostředí. Navíc kombinuje textovou i vizuální stránku a nabízí dost prostoru pro kvalitní představení vašeho produktu či služeb. Využijete ho tedy vždy, když máte obsáhlejší sdělení, které chcete lidem předat. Určitě by neměl chybět ve vaší marketingové strategii, když představujete novou nabídku nebo chcete zvýšit povědomí o značce.

Náš tip

Dejte svému produktu ještě více prostoru, abyste mohli komunikovat i detaily, které se do běžných formátů nevejdou. Zvyšte zapamatovatelnost svého brandu a propojte své sdělení s vizibilními formáty, jako je například video. PR článek doporučujeme také podpořit nativními inzeráty, díky kterým přirozeně rozšíříte zásah reklamního sdělení.

Technické specifikace

Cílení: Cílení na tematické servery (Proženy.cz, Garáž.cz, Novinky.cz, Super.cz, Sport.cz a Kupi.cz), na konkrétní rubriky (zdraví, krása, jídlo, společnost, domácnost), na danou cílovou skupinu – například ženy, motocyklisté atp.

Nákup: PR článek si od nás můžete koupit napřímo prostřednictvím obchodního zástupce nebo využijte kontaktní formulář a ozveme se vám.

Vizibilita

Neboli možnost být vidět. Reklamní sdělení, resp. imprese je vizibilní, pokud je alespoň 50 % banneru viditelných po dobu minimálně jedné vteřiny. U velkých bannerů je podmínka snížena na 30 % banneru. Zároveň musí být inzerce zobrazena na aktivní záložce prohlížeče. Tak vizibilitu definuje běžně využívaný IAB standard. Vizibilní poměr pak vyjadřuje, kolik impresí z celkového počtu tuto podmínku splnilo.

Zobrazit více

Brand Awareness

Česky povědomí o značce. Udává, kolik procent lidí ze zvolené cílové skupiny má povědomí o dané značce. Lze ji rozdělit na spontánní a podpořenou. Spontánní znalost značky si člověk obvykle vytvoří k omezenému množství značek v dané produktové kategorii a obvykle se vytvoří po delší době. Na spontánní znalost značky je možné ptát se například: „Jaké znáte vyhledávače?“ Podpořená znalost má především význam při prvním kontaktu zákazníka se značkou, kdy zvyšuje pravděpodobnost zařazení do zvažovaného souboru možných dodavatelů daného produktu či služby.

V souvislosti s Brand Awareness se uvádí pojem Top of Mind Awareness zkráceně TOMA. Tento pojem označuje první značku, která se danému zákazníkovi vybaví v dané kategorii. Jedná se o subjektivní dominantní pozici značky. Pro někoho je například první značkou v segmentu automobilů Škoda.

Zobrazit více

Banner

Grafická reklamní plocha využívaná na internetových stránkách. Používá se v různých formátech, buď jako statický obrázek, častokrát jsou však bannery i animované. Nejčastěji se banner prodává na CPM model. Přehled některých formátů bannerů:

Zobrazit více

Awareness

Jedna z marketingových fází, kdy je cílem zvýšit povědomí nebo také znalost zákazníků dané značky (Brand Awareness), produktu či výrobku. Během této fáze je cílem navázat vztah s potenciálním zákazníkem a přitáhnout jeho pozornost. Jako metrika přináší informace o dopadu reklamy na povědomí o značce a udává kolik procent lidí z cílového publika zná danou značku či výrobek.

Zobrazit více

Textová reklama

Reklama bez grafických prvků. Skládá se z titulku, dvou popisků a viditelné URL adresy. Každý z řádků má limitovaný počet znaků – titulek 25 znaků, popisky a viditelná URL adresa po 35 znacích. Lze ji využít jak v obsahové síti, tak i daleko efektivněji ve vyhledávací síti.

Zobrazit více

Obsahová síť

Skupina obsahových webů, kam se řadí nejen weby Seznam.cz (Novinky.cz, Super.cz, Sport.cz, Proženy.cz), ale i weby velkých vydavatelských domů (CNC, Nova, Prima, MAFRA, Economia) a menších vydavatelů, kteří na svých stránkách zobrazují kontextovou reklamu Skliku. Weby v obsahové síti Sklik oslovují až 95 % návštěvníků českého internetu na více než 3 000 webech.

Zobrazit více

Nativní reklama

Je druhem placené online reklamy, která svou formou i funkcí zapadá do obsahu webové stránky. Neruší tak zážitek návštěvníka webu.

Zobrazit více

Fungujeme spolu ještě lépe

Ozvěte se nám a rádi vám poradíme s vhodným výběrem k vaší spokojenosti