Audio / Speciální spolupráce v rádiu

Buďte slyšet v rádiích Expres FM nebo Classic Praha díky speciální spolupráci. Díky umístění přehrávače na hlavní stránce Seznam.cz a kampaňové podpoře rádií neustále zvyšujeme návštěvnost a poslechovost.

Výhodou je atraktivně zpracovaný obsah prezentovaný mimo reklamní break. Posluchač ho tak v první chvíli nevnímá jako klasickou reklamu.

 Podpořte svůj brand – speciál je ideálním doplňkem online kampaně. Hodí se na podporu asociace se značkou nebo posílení jejích hodnot.

 Speciál se předtáčí dopředu a podléhá schválení redakce.

 

Náš tip

Zvyšte zásah kampaně a zkombinujte speciál s radiospotem nebo sponzoringem, který zajistí vyšší frekvenci a tím i poslechovost. Doplňte svůj audioobsah také o vizuální kreativu – díky propojení s dalšími mediatypy je větší šance, že zákazník na vaši značku narazí při různých situacích. Jelikož jde hlavně o obsah, vyplatí se využít online bannery nebo textovou reklamu.

Technické specifikace

NákupRadiospot si od nás můžete koupit napřímo prostřednictvím obchodního zástupce nebo využijte kontaktní formulář a ozveme se vám.

Brand Awareness

Česky povědomí o značce. Udává, kolik procent lidí ze zvolené cílové skupiny má povědomí o dané značce. Lze ji rozdělit na spontánní a podpořenou. Spontánní znalost značky si člověk obvykle vytvoří k omezenému množství značek v dané produktové kategorii a obvykle se vytvoří po delší době. Na spontánní znalost značky je možné ptát se například: „Jaké znáte vyhledávače?“ Podpořená znalost má především význam při prvním kontaktu zákazníka se značkou, kdy zvyšuje pravděpodobnost zařazení do zvažovaného souboru možných dodavatelů daného produktu či služby.

V souvislosti s Brand Awareness se uvádí pojem Top of Mind Awareness zkráceně TOMA. Tento pojem označuje první značku, která se danému zákazníkovi vybaví v dané kategorii. Jedná se o subjektivní dominantní pozici značky. Pro někoho je například první značkou v segmentu automobilů Škoda.

Zobrazit více

Ad Recall

Metrika, která udáva (v procentech) schopnost respondentů vybavit si reklamu a správně přiřadit danou reklamu ke konkretní firmě či produktu.

Zobrazit více

Awareness

Jedna z marketingových fází, kdy je cílem zvýšit povědomí nebo také znalost zákazníků dané značky (Brand Awareness), produktu či výrobku. Během této fáze je cílem navázat vztah s potenciálním zákazníkem a přitáhnout jeho pozornost. Jako metrika přináší informace o dopadu reklamy na povědomí o značce a udává kolik procent lidí z cílového publika zná danou značku či výrobek.

Zobrazit více