Rich media
Vendor bannerové plochy na Zboží.cz
Co-brandové spolupráce se Seznam.cz
Dynamický banner
HP Exclusive premium
Tematické bannery
Bannery
Seznam Talks
Seznam Advertorial
Seznam Native
PR článek
Produktová inspirace
Textová reklama ve Vyhledávání
Kombinovaná reklama (Nativní reklama)
Plošná inzerce v tisku
Partnerská stránka v tisku
Videoreklama
Komerční kanál (Komerční Video)
Brandovaný kanál (Brand Video)
Product Placement
Pořad na míru (online, TV)
Product placement (TV)
Sponzor pořadu a programu (TV)
Televizní spot (TV)
E-commerce / Product Ads
Product Ads na Zboží.cz jsou inovativním reklamním formátem, který umožňuje zvýšit viditelnost vašich produktů tím, že umístí produktové karty na přední pozice ve vybraných kategoriích a při relevantním vyhledávání. V rámci této služby můžete zvolit dva produkty: jeden se zobrazí na 2. pozici a druhý na 12. pozici. Tyto produkty se zároveň objeví v sekci „Podobné výrobky“ na detailu souvisejících produktů.
Topované produkty zaznamenávají během kampaně průměrné CTR okolo 2,5 % a nárůst návštěvnosti produktové karty až o 2 500 %. Po skončení kampaně zůstává organická návštěvnost v průměru o 306 % vyšší než před jejím zahájením. Navíc se vaše topované produkty zobrazí i při hledání konkurenčních výrobků a v sekci podobných produktů u konkurence.
Využijte Product Ads a efektivně zvyšte viditelnost svých produktů napříč Zboží.cz a celým ekosystémem Seznam.cz. Získáte tak vyšší zájem zákazníků a nárůstu prodejů.
Náš tip
Aby vaše produkty vynikly, zaměřte se na kvalitní a profesionální fotografie, které upoutají pozornost zákazníků. Sledujte výkonnost kampaně a pravidelně optimalizujte názvy i popisy tak, aby odpovídaly nejčastějším vyhledávacím dotazům. Konkurenceschopná cena a jasně formulované benefity produktů mohou výrazně zvýšit šanci na proklik i konverzi.
Pro co nejlepší výsledku se zaměřte na kvalitní obrázek produktu na neutrálním pozadí, název a popis produktu by měly být přehledné, obsahovat klíčové informace a odpovídat vyhledávání zákazníků. Cena musí být aktuální a odkaz vést přímo na stránku konkrétního produktu v e-shopu.
Slovníček pojmů
Podíl nákladů na obratu. Reflektuje finanční efektivitu reklamní kampaně. Čím menší je PNO, tím lépe. Pokud je PNO příliš vysoké, kampaň se finančně nevyplácí. Průběžnou optimalizací kampaní se pak naopak PNO dá snižovat a kampaň se stává výnosnější. Pokud je zachováno dobré PNO, nemá smysl omezovat rozpočet reklamní kampaně.
Příklad výpočtu PNO:
V e-shopu máte produkt za 10 000 Kč. Kampaň nastavíte tak, že produkt prodáte za 10 000 Kč a nákup reklamy vás bude stát 1 000 Kč. Hrubé PNO je v tomto případě 10 %.
Jak vypočítat čisté PNO? Započítejte do nákladů i další faktory – například odměnu PPC specialistovi.
(Náklady: 1 000 Kč / Tržby: 10 000 Kč) * 100 = PNO 10%
Pokud kampaň není rentabilní, je třeba přistoupit k optimalizaci. PNO je důležitým ukazatelem pro měření výkonnosti PPC kampaní.
Zobrazit víceZkráceně DRTG. Zobrazuje návštěvníkům e-shopu na jiných stránkách reklamu na zboží, které si již prohlíželi, a to včetně obrázku a aktuální ceny. Může se zobrazit jak v bannerové podobě, tak i textové.
Související články:
Zobrazit víceVýdej a cílení reklamy napříč všemi zařízeními daného uživatele, ať už se jedná o stolní počítač, mobil, tablet či jiné zařízení. Díky cross device se rozšiřuje zásah cílení i retargetingu. Svého potenciálního zákazníka tak můžete oslovit dříve, než nakoupí u konkurence. Například pokud uživatel prochází nabídky vašeho e-shopu na mobilu a nákup nedokončí, můžete ho s cross device retargetingem oslovit i na počítači.
Zobrazit víceZobrazení banneru, resp. odeslání banneru, poté, co reklamní systém obdrží požadavek příslušného serveru. Imprese bývá často nesprávně překládána jako zhlédnutí, což však vytváří klamný pocit, že banner musel být někým zhlédnut. Ve skutečnosti se banner mohl zobrazit mimo viditelnou část stránky nebo ho návštěvník ignoroval podle principů bannerové slepoty.
Zobrazit víceDalší možnosti
Fungujeme spolu ještě lépe
Ozvěte se nám a rádi vám poradíme s vhodným výběrem k vaší spokojenosti