Seznam Talks
Seznam Advertorial
Seznam Native
PR článek
Produktová inspirace
Textová reklama ve Vyhledávání
Kombinovaná reklama (Nativní reklama)
Plošná inzerce v tisku
Partnerská stránka v tisku
Videoreklama
Komerční kanál (Komerční Video)
Brandovaný kanál (Brand Video)
Product Placement
Pořad na míru (online, TV)
Product placement (TV)
Sponzor pořadu a programu (TV)
Televizní spot (TV)
Radiospot
Audiospot
Sponzoring
Soutěž
Tematický rozhovor
Exkluzivní partnerství s vybraným podcastem
Speciální spolupráce v rádiu
Nedržte vaši značku hladovou po úspěchu
Správné budování brandu vás odliší od konkurence a vaše značka bude viditelnější, reklamy efektivnější a prodeje vyšší. Nabídněte si ten pravý reklamní formát z našeho Seznam Menu.
Chcete zviditelnit svoji značku?
Kontaktujte nás a my pro vás s chutí připravíme návrh brandových formátů na míru.
Video/TV
Text
Jak si pochvalují brandové formáty marketingoví fajnšmekři
Přečtěte si, jak efektivní brandové formáty rozvinuly podnikání našim klientům.
Audio
Efektivnější
Cross Audio balíček
Ano, brandové spolupráce mají pozitivní vliv, nejen na budování značky, ale také zvýšení výkonnostní části kampaní. Vztah mezi brandem a výkonem popisujeme v článku Brand building: Proč se mu věnovat?
Ne, díky vhodnému zacílení, ať už regionálnímu, behaviorálnímu či na umístění, si můžete vydefinovat pouze zákazníky, které vaše reklama zasáhne. I proto je taková spolupráce vhodná pro všechny druhy firem.
Ano, kvůli omezeným možnostem cílení bude s ohledem na budoucí technologické změny znalost vaší značky klíčová. Zvýšíte tak šance, že si vás zákazníci cíleně vyhledají nebo se k vám budou vracet. Více informací o změnách a jak se na ně připravit najdete na našem webu zaměřeném na konec cookies třetích stran.
Ano, na Seznamu nyní nově naplánujete také kampaň v tisku v deníku Právo, v Televizi Seznam nebo v rádiích Classic Praha či Expres FM.
Display
Zaujala vás nabídka formátů?
Tak si nabídněte, nebo nás kontaktujte a my vám s výběrem pomůžeme. Z našich reklamních formátů přiberete zdravě, a to na viditelnosti, zákaznících i prodejích.