Vše, co potřebujete k vyšším prodejům

V Česku působí přes 50 000 internetových obchodů, které soupeří o pozornost potenciálních zákazníků. Jak zajistit, aby nakoupili právě u vás? 

Díky produktové inzerci budou vaše produkty vidět jak ve Vyhledávání na Seznamu, tak i na webech Zboží.cz, Sbazar.cz a Obrázky.cz. Navíc oslovíte jen zákazníky, kteří se o dané zboží aktivně zajímají, a usnadníte jim cestu k nákupu.

Nastavujte a spravujte všechny své kampaně z jednoho místa

Zasáhněte až 64 % české internetové populace

Oslovte uživatele ve Vyhledávání i na Zboží.cz

Produktová inzerce vzrostla na Seznamu meziročně o 99 %

Co je produktová inzerce na Seznamu?

Jde o jednotné řešení pro správu vaší inzerce z jednoho místa v rozhraní Sklik.cz. Pomocí vyhledávání na Seznamu a webů Zboží.cz, Kupi.cz, Sbazar.cz a Obrázky.cz, kde se uživatelé o zboží zajímají aktivně, můžete zasáhnout až 64 % české internetové populace. Při využití dynamického banneru a retargetingu v obsahové síti může být zásah kampaní až 95 %.

 

Co jsou Zboží inzeráty?

Zboží inzeráty jsou součástí kampaně na Zboží.cz a zobrazují se ve vyhledávání na Seznamu a webech Sbazar.cz, Kupi.cz a Obrázky.cz. Spravovat je můžete jak prostřednictvím XML feedu, tak i v rozhraní Sklik.cz.

Kde nastavím cenu za proklik na Zboží.cz a Zboží inzerátech?

E-shopy, které své produkty inzerují na Zboží.cz a Zboží inzerátech, mohou ceny za proklik u jednotlivých položek nastavit jak v XML feedu, tak i v Skliku. Přehledné prostředí Skliku jim umožňuje vyfiltrovat produktové skupiny třeba pomocí kategorie, cenového rozsahu, výrobce či dostupnosti zboží, nastavit u produktů odpovídající ceny za proklik a inzerci si vyhodnotit. Tato možnost se hodí zejména pro menší a středně velké e-shopy i internetové prodejce, kteří nechtějí využívat externí biddingový nástroj.

Co dalšího nabídne produktová inzerce na Seznamu?

Naším cílem je inzerentům přinášet nové a pokročilejší možnosti inzerce. Zároveň pro snazší správu kampaní postupně sbližujeme rozhraní Skliku a Zboží.cz. Pracujeme na tom, aby naši inzerenti v budoucnu veškerou produktovou inzerci na Seznamu jednoduše obsloužili i v rozhraní Skliku. Chystáme se sjednotit práci s rozpočtem nebo podrobnější členění kampaní, které pomůže maximalizovat prodeje při zachování efektivity.

Jak Seznam pomůže značce mého zboží, když jsem výrobce nebo distributor?

Ideální řešení pro jednotlivé značky nabízí vendorská spolupráce, která vám umožní potenciální zákazníky vést do cenového rádce Zboží.cz. Ti si pak na stránce konkrétního produktu na Zboží.cz vyberou, u jakého prodejce nákup uskuteční.