Seznam Talks
Seznam Advertorial
Seznam Native
Partnerská rubrika
PR článek
Produktová inspirace
Textová reklama ve Vyhledávání
Kombinovaná reklama (Nativní reklama)
Plošná inzerce v tisku
Partnerská stránka v tisku
Advertoriál v tisku
Videoreklama
Komerční kanál (Komerční Video)
Brandovaný kanál (Brand Video)
Product Placement
Pořad na míru (online, TV)
Product placement (TV)
Sponzor pořadu a programu (TV)
Televizní spot (TV)
Radiospot
Audiospot
Sponzoring
Soutěž
Tematický rozhovor
Exkluzivní partnerství s vybraným podcastem
Speciální spolupráce v rádiu
Vše, co potřebujete k vyšším prodejům
V Česku působí přes 50 000 internetových obchodů, které soupeří o pozornost potenciálních zákazníků. Jak zajistit, aby nakoupili právě u vás?
Díky produktové inzerci budou vaše produkty vidět jak ve Vyhledávání na Seznamu, tak i na webech Zboží.cz, Sbazar.cz a Obrázky.cz. Navíc oslovíte jen zákazníky, kteří se o dané zboží aktivně zajímají, a usnadníte jim cestu k nákupu.
Nastavujte a spravujte všechny své kampaně z jednoho místa
Zasáhněte až 64 % české internetové populace
Oslovte uživatele ve Vyhledávání i na Zboží.cz
Produktová inzerce vzrostla na Seznamu meziročně o 99 %
Jde o jednotné řešení pro správu vaší inzerce z jednoho místa v rozhraní Sklik.cz. Pomocí vyhledávání na Seznamu a webů Zboží.cz, Kupi.cz, Sbazar.cz a Obrázky.cz, kde se uživatelé o zboží zajímají aktivně, můžete zasáhnout až 64 % české internetové populace. Při využití dynamického banneru a retargetingu v obsahové síti může být zásah kampaní až 95 %.
Zboží inzeráty jsou součástí kampaně na Zboží.cz a zobrazují se ve vyhledávání na Seznamu a webech Sbazar.cz, Kupi.cz a Obrázky.cz. Spravovat je můžete jak prostřednictvím XML feedu, tak i v rozhraní Sklik.cz.
E-shopy, které své produkty inzerují na Zboží.cz a Zboží inzerátech, mohou ceny za proklik u jednotlivých položek nastavit jak v XML feedu, tak i v Skliku. Přehledné prostředí Skliku jim umožňuje vyfiltrovat produktové skupiny třeba pomocí kategorie, cenového rozsahu, výrobce či dostupnosti zboží, nastavit u produktů odpovídající ceny za proklik a inzerci si vyhodnotit. Tato možnost se hodí zejména pro menší a středně velké e-shopy i internetové prodejce, kteří nechtějí využívat externí biddingový nástroj.
Naším cílem je inzerentům přinášet nové a pokročilejší možnosti inzerce. Zároveň pro snazší správu kampaní postupně sbližujeme rozhraní Skliku a Zboží.cz. Pracujeme na tom, aby naši inzerenti v budoucnu veškerou produktovou inzerci na Seznamu jednoduše obsloužili i v rozhraní Skliku. Chystáme se sjednotit práci s rozpočtem nebo podrobnější členění kampaní, které pomůže maximalizovat prodeje při zachování efektivity.
Ideální řešení pro jednotlivé značky nabízí vendorská spolupráce, která vám umožní potenciální zákazníky vést do cenového rádce Zboží.cz. Ti si pak na stránce konkrétního produktu na Zboží.cz vyberou, u jakého prodejce nákup uskuteční.
Vhodné formáty