Zaskórujte u svých zákazníků

Nechte své produkty vyniknout v záplavě online obchodů díky důmyslně propracované produktové inzerci, která dostane zboží zákazníkům přímo před oči a po vašich produktech se jenom zapráší. Nevíte, v čem by mohla vašemu podnikání pomoci? Mrkněte na naše video, zjistěte její výhody a co všechno je její součástí.

Co je produktová inzerce a jak vám může pomoci růst?

Kde se s produktovou inzercí vaši zákazníci setkají?

Ukažte své produkty zákazníkům ve chvíli, kdy se o ně aktivně zajímají ve Vyhledávání na Seznam.cz.

Vaše nabídka se zobrazí buď hned nad TOP pozicí textových inzerátů Sklik.cz, nebo pak vedle nich. Zboží inzeráty mohou mít také podobu karuselu, díky kterému potenciálním zákazníkům představíte ještě více produktů.

Co říkají naši klienti

Musím říct, že nás výsledky, které výdej Zboží inzerátů přinesl, příjemně překvapily. Ověřili jsme si, že se jedná o další reklamní kanál, pomocí kterého jsme schopni získávat konverze. Seznam.cz zde udělal kus práce. Aktuálně jsme s výsledky spokojeni my i klient, ale do budoucna budeme určitě dále testovat, jak výkon ještě vylepšit, například pomocí automatických biddovacích nástrojů.
David Svoboda
Online Marketing Team Leader, oXyShop
Jsem rád, že došlo ke sloučení produktových inzerátu Skliku a Zboží.cz. Vidím v tom velký potenciál. Za firmu Manutan jsem rád, že oproti konkurenci má Zboží.cz možnost biddingu i v searchi.
Radim Wojkowský
Online Marketing Manager, Manutan

Jak našim klientům produktová inzerce pomohla?

Jak snížit PNO pomocí produktové inzerce na Seznamu?
Nízké PNO a zvýšení prodejnosti výrobků jsou snem každého podnikatele. A představte si, že značce Manutan se povedlo těchto cílů dosáhnout díky správně zvolené strategii a využití efektivních nástrojů pro optimalizaci kampaní. Inspirujte se výsledky našeho klienta a prozkoumejte možnosti produktové inzerce, která pomůže vašemu e-shopu i marketingu k cestě za úspěchem.
25. 3. 2023
Zvyšte své konverze díky Zboží inzerátům jako Orion
Neztrácejte čas a maximalizujte výkon svých kampaní s využitím produktové inzerce. Sjednocením několika typů reklam pokryjete větší prostor a přivedete tak na web mnohem více zákazníků. Odměnou vám bude nárůst konverzního poměru i počet konverzí. Přesvědčte se v případové studii, která vznikla pro klienta Orion. Tak co, půjdete do toho taky?
12. 1. 2023

Jdete do toho s námi?

Ať už s produktovou inzercí začínáte, nebo ji chcete optimalizovat pro ještě lepší výsledky, dejte nám vědět. Stačí, když vyplníte krátký kontaktní formulář, my se vám ozveme a společně vymyslíme, jaký postup pro vás bude nejlepší.