Audioreklama zesílí hlas vaší značky

Audioreklama vám nabízí efektivní způsob, jak oslovit zákazníky při jakékoliv aktivitě, ať už při běhání, nebo třeba při cestě do práce. Navíc posluchači nejsou zahlcení reklamou a lépe si vás zapamatují.

Využijte rozsáhlý audioprostor Seznamu a naservírujte lidem svou značku nejen v rádiích Expres FM a Classic Praha, ale i při poslechu podcastů a čtených zpráv.

Zasáhnete až 500 000 unikátních posluchačů měsíčně

50 % posluchačů ji doposlouchá až do konce

Zajistí vám až o 24 % vyšší Ad Recall než display reklama

Na audioreklamu navážete online bannery v Skliku

Jak dlouhá by měla být audioreklama?

Délka audioreklamy může být v rozmezí od 15 vteřin do 60 vteřin. Doporučujeme však audioreklamy držet ve 20 vteřinách. Na případné nestandardní délce spotu je nezbytné dohodnout se v předstihu s obchodníkem.

Jak funguje u audioreklamy retargeting online bannery?

V našem digitálním audio prostoru umíme identifikovat toho, kdo slyšel vaši konkrétní audioreklamu a navázat další komunikací, např. bannerem, nebo kombinovanou reklamou v Skliku a přivést jej na web. Pokud by klienti chtěli zesílit brandové sdělení, mohou na spot v audiu navázat třeba videoreklamou. Na digitální audio se takto dá navázat prostřednictvím Skliku nebo RTB.

Jaká je velikost publika, které lze remarketovat?

U jednoho cross audio balíčku je unikátní reach posluchačů v digitální části audio prostoru kolem 65 000 impresí. V případě, že chceme remarketovat pomocí RTB, jsme schopni audienci rozšířit pomocí cross-device technologie a uživatele oslovit i na jejich dalších zařízeních.